leifsjoqvist

2011-03-06
23:51:41

Veckans I-landsproblem
Idag hade vi samling i klubben vid 11 och det
var dels juniorerna men även A-laget var där.
Romelanda kom in lite senare och det blev än-
nu flera.
Vi spelade sedan och vann med 5-1. Solen sken
och livet visade sig från den ljusa sidan.

Så när jag skulle plocka ihop efter matchen kun-
de jag inte mina nycklar. Jag letade en timma men
de stod inte att finna. Jag sökte i mitt minne när och
var jag kunde ha förlagt dem. jag gick ner till planen
men icke. Jag ringde till de andra tränarna med hopp
om att de stoppat på sig mina nycklar. Inget napp.


Vår vaktmästare kom och vi gick igenom hela klubb-
huset men inga nycklar.

Jag hade träning med 96orna och gick och tänkte på
mina nycklar. Jag var irriterad och det gick ut över
dem.


Så började jag fundera på scenarior vad som skulle
hända om någon snott mina nycklar. Full tillgång över-
allt i klubbhuset. Nycklar till två skolor. Nycklar hem.
Nyckel till min cykel. Tröttheten la sig som en filt över
mig.

Så 2300 ringde en av spelarna i juniorerna och sa att
han hittat mina nycklar i hans väska.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: