leifsjoqvist

2011-11-11
16:32:21

3 saker som retar mig denna dag
Jag undrar varför dumma människor som har svårt
för att fatta pratar så jävla mycket. Det vore ju bätt-
re om de knep käft och lyssnade. Då skulle de ju in-
te markera sin dumhet så uppenbart och de skulle
ju dessutom lyckas förstå någonting.

Jag undrar varför Lena Olin som i Varats olidliga lätt-
het
agerade på ett sätt som gjorde henne till världens
mest sensuella kvinna presenteras som fru till Lasse
Hallström och inte första hand som skådespelare.Det
är pinsamt (Olin som f ö är den enda världsberömda
skådespelare som kan redogöra för Puschers fotbolls-
lag anno 1974).

Jag undrar hur vår fantastiska kropp kan accepetera
att man frossar sötsaker, fett, alkohol men som säger
stopp till ett likartat frossande i morötter eller kålrot.
Vi måste vara konstruerade med en självdestruktiv
gen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: