leifsjoqvist

2012-04-29
10:39:46

Horror i vardagen
Häromdagen när jag kollade Facebook såg jag ett
klipp på en ung tjej i bh. Jag tror inte att hon vill
att gamla gubbar skall kolla hennes klipp. Jag an-
tar att de flesta unga tjejer som viker ut sig på Fa-
cebook gör det för att appellera till andra unga tje-
jer och killar, men det finns många som de absolut
inte skulle visa upp sig för,men som får tillträde.Re-
lekterar de över detta?
I vilket fall klickade jag för att se vem det var. Jag
kände inte igen henne.
När jag lite senare kollade facebook igen kom jag
förbi klippet och då står det i rubriken:Leif Sjöqvist
och 8 andra har kollat klippet.
Jag insåg då att det går åt bägge hållen. Jag vill verk-
ligen inte var fulgubben som kollar unga tjejer i smyg.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: