leifsjoqvist

2012-03-05
11:42:55

jag har i helgen vunnit 25 miljoner kronor-igen!
Under helgen har det kommit två mejl med glada budskap.
I det första hade jag vunnit 1 miljon pund och i det andra
var det samma summa. Allt jag behöver göra att skriva i
min adress och kontonummer så kommer summan att till-
skrivas mig.
Jag minns första gången jag råkade ut för detta och trodde
att det fanns en möjlighet att det var sant. Jag kollade upp
via Google och ganska snart så försvann ju allt hopp. Det var
och är lurendrejeri och ofta ren kriminell verksamhet.
Men den lilla stunden när jag satt där med 10 miljoner och jag
hade byggt en ny konstgräsplan, startat en fotbollsakademi på
Kap Verde och pyttsat pengar till mina ungar då kändes det så
bra. En liten eskapistisk dröm.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: