leifsjoqvist

2013-08-23
00:51:00

Porr
Jag har fått Cmore när jag bytte till Tele2 och fick en box.
Jag kollar just nu på Alette 18 vilket är en film som inte är
lämplig för människor under arton år. Jag skulle vilja säga
att de enda som troligen uppskattar detta är människor und-
er arton år. Det var några år sedan jag kollade på porr men
det verkar inte hända så mycket i denna genre. Intrigen är
ju inte så lång innan knullandet börjar om man säger så.
Same , same and nothing different.
Ung kvinna utan kläder suger av två män med kläder.
De står där som två idioter och får sin kukar avsugna.
Sedan skall det knullas och de har skjortorna på sig.
Hon tycks njuta till besingslöshetens gräns medan
grabbarna i skjortor fortfarande ser ut som två idioter,
med den skillnaden att den ena kör in sin kuk i henne
medans den andre mekanikst gnuggar hennes bröst-
vårtor till synes inte helt engagerad.
Skall man bli kåt av detta?
Jag sitter en stund och stirrar på min grandiosa ängla-
trumpet, Brugmansia suaveolens, och inser att unge-
fär samma upphetsning infinner sig som att kolla på
porrfilm.
Ok, nu börjar ny sekvens. Nu är det fyra grabbar som
knullar en skrikande och flåsande kvinna. De har sol-
brillor och ser ut som om de ville vara någonannanstans.
Jag ger upp.
Jag skall vattna min änglatrumpet istället.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: