leifsjoqvist

2013-08-09
12:56:26

Syntes
Jag var på krogen i onsdags och träffade där två damer
i mogen ålder. vi kom att prata om sex och de under-
strök betydelsen av att kuken måste vara stor och att
detta behov ökar med åren.
Jag svarade upp med att det viktigaste måste väl ändå
vara att kuken är tjock då faktiskt fittan har en botten
på 15-17 centimer.
De godtog min kloka distiknktion och vi enades om att
det viktiga är inte längden utan tjockleken.
 
Jag ställde då en fråga om vad som är det viktiga.
En man kan ju inte göra så mycket åt vare sig tjocklek
eller längd på kuken men kvinnan kan däremot träna
upp sina nypreflexer i fittan. De tyckte nog att det var
så men varför gå över ån efter vatten, enklast var att
leta upp en man med tjock kuk.
 
Jag cyklade hem ensam.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: