leifsjoqvist

2013-02-19
11:26:32

heta stolen
Igår vikarierade jag för en 6a i engelska. Vikarierandets
ädla konst är en fråga om överlevnad. Man få lite inform-
ation om vad som skall göras och eleverna är alltid synn-
erligen ovetande om avd de har gjort och vad som skall
göras.
Det handlar alltså om att hålla ihop en lektion. Överleva.
Så jag valde heta stolen idag. Eleverna skulle tre frågor
på engelska och jag skulle svara. De skulle sedan avgö-
ra om mitt svar var sant elelr falskt. Var det korrekt fick 
poäng annars jag.
Första frågan var: Do you masturbate?
Fjärde frågan: Do you know that you are gay?
Åttonde frågan:Do you have children? (Här svarade jag 3)
Nionde frågan: Have you lost your virginity?
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: