leifsjoqvist

2013-01-09
15:01:12

Ett litet moment av glädje
Jag gick till Netto med två stora platspåsar med
tomflaskor och burkar. Det var en himla massa
och det var kletigt.Jag hade hörlurarna på och
lyssnade på Dragonforce på högsta volym med
extra bas. Många hade sett en stor galen man
vid tomglasautomaten som gungade för sig själv
och svor emellanåt( när det rann ut gammal dricka
på händerna).
Så känner jag att någon står och tittar på mig. och
långt ner står en liten grabb och tittat med stora ög-
on. jag tar av mig lurarna och genast frågan han:
-Vad heter du?
Han hette Samel och visade med fingrarna att han
var tre år. Hans stora glädje över att prata och att
leva smittade av sig. Vi skiljdes åt när hans mamma
kom.
Jag tror visst att det finns hopp för de kommande gene-
rationerna.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: