leifsjoqvist

2013-07-01
16:11:33

De intellektuella
Dagens skörd från Nationell.nu:
 
-Lämpligt straff för dessa rasistfittor är att bli deporterade till mörkaste afrika där de kan njuta av berikning. Främst i form av säd av exotisk art.
 
-Det beror förmodligen mest på att de redan har en jude i 2:an.
 
-Det är inte konstigt att dom tänker med fittan,
när dom det är totalt tomt innanför skallbenet!
 
-Feminist är ett annat ord för underbegåvad.
 
-Typiskt vänstermänniskor att ALLTID skylla ifrån sig
”Det var inte jag som dödade – det var vapnet”
”Det är inte jag som är rasist – det är fittan”
 
-Svenska feminister står lika högt på min ”lista” som invandrare från MÖ eller Afrika. Mina gener i pungen kommer naturligtvis aldrig hamna i en blattefitta så vida de inte vittjar papperskorgen på något hotellrum och inseminerar sig från en av mig använd kondom.

-Man kanske skall bränna upp kondomen för att vårda rasen?Kan det inte vara så att vita män från medelklassen är mycket bättre än främlingarna från underklassen?
I så fall är vi överens: ”De vita är finare”.
——————————–
MEN det är invandrarna som har intresse av rasblandning.
De vita har starka skäl att hålla sig till sina egna, med tanke bl.a. eventuella barn.
De fina vita måste välja en annan fin vit, annars kan vår fina ras dö ut.

 

 

-

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: