leifsjoqvist

2013-11-01
22:02:22

Mardrömsmöte
Igår var jag på möte med en grupp inom fotbollförbundet.
Det var plågsamt för jag har rejält ont i ryggen. Det går
bra så länge jag är på fötterna eller cyklar men när jag
sätter mig kommer smärtan. Om jag går kan jag fixera
ryggen så att jag slipper smärtan, men om jag trampar
snett eller om någon skulle stöta till mig är det som om
någon kör in hundra knivar i ryggen.
Jag cyklade till Avenyn och gick in till bokhandel för att
köpa lite böcker och sedan till servicebutiken alldeles in-
till. När jag köpt mina cigg och är på väg ut kommer det
in ett gäng tjattrande kineser med kameror. De slår ut
med armarna och verkar mycket uppspelta. Då stöter
en av dessa jävla Maoepigoner till mig och det gör så
ont att det svartnar för ögonen. Jag sträcker på mig  och
stirrar på den lilla jävla risidisslaren och skriker (ungefär
för jag var så förbannad att jag inte riktigt kommer ihåg):
-Du skall se dig för din lilla jävla pingpongfjant. Om du
 rör mig en gång till så kommer du att få uppleva 10 stora
 språng inom loppet av sekunder.
Det var nog några svordomar och könsord inblandade men
det minns jag inte. De små kineserna stod jag i alla fall och
gapade stort. Jag tror inte de förstår götebosska.
En mamma stod vid dörren och höll för öronen på sin lilla
dotter och såg inte ut att gilla läget.
I ren ilska hoppade jag upp på cykeln och försökte att cykla
bort både smärta och ursinnet.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: