leifsjoqvist

2013-10-03
10:36:00

En dröm
Jag drömde att jag fått en dödlig sjukdom. Kroppen började
att sakta dö. Svullnader och missfärgningar spred sig. En läk-
are sa att jag bara hade några timmar kvar innan jag skulle
dö. Jag gick och funderade på vad jag skulle göra de sista
timmarna i mitt liv och paniken ökade. Då vaknade jag.
Kallsvettig gick jag på toaletten och sedan till sängs igen.
Lycklig över att slippa mardrömmen somnade jag åter.
Jag kom in i samma dröm igen.
Nu hade svullnaderna spritt sig och jag hade svårt att andas.
Jag sa till mina tränarkollegor hur det var och de blev chock-
ade. De sa till mig att jag skulle säga till mina barn och då steg
ångesten rejält och då vaknade jag igen.
Jag gick upp och satte på kaffe.
Kommentar:
#1: K

Krama barnen och säg att du älskar dom så känns det lite bättre. Om du samtidigt råkar gråta en skvätt så ska du inte bli rädd, dom kan nog ta det. :-)

2013-10-03 @ 14:34:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: