leifsjoqvist

2013-09-26
15:09:17

Jag undrar
Saker faller på sin plats. Häromdagen var det tre
civilipoliser här på gården och letade. Senare läs-
te jag att polisen gripit en "ledare" i Backagänget.
Jag frågade runt om vem denne ledare skulle vara.
Ingen hade svar. Det beror inte på att folk är rädda
utan att de faktiskt inte vet. Jag har alltid varit skep-
tisk till polisens slutsatser om det s k Backagänget.
När mans sedan läser att den gripne skulle vara vän
med en av de avrättade i Biskopsgården så blir guilt
by association ett understatement. Om varje person
som grips med bostadsadress i Backa skall  beskriv-
as som ledare av det s k Backagänget så måste den-
na icke klarlagda organisation ha världens plattaste
struktur då alla tycks vara ledare.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: