leifsjoqvist

2014-02-26
23:55:15

Kroppslig dysfunktion och mental lobotomi
Efter ett dygn i spann och på toa börjar jag nu kunna
stå upprätt. Jag vet inte hur många gånger jag läst om
dysenteri och hur folk blir orkeslösa utan att kunna ta
in det. Nu vet jag.
Jag har i princip sovit framför TV:n i ett och ett halvt
dygn. Jag försökte att ta mig till träningarna igår men
spydde när jag skulle ta ut cykeln och med tanke på
att de bakterier jag fått måste vara resistenta jävlar
gjorde jag bäst att inte träffa någon.
Jag fick det hos min mor där hela familjen haft det sex
dagar innan. Hur kan sån skit överleva i sex dagar? Min
dotter var inne på ett kort besök och också hon däckad-
es.
Idag har jag halvsovit framför massa skitfilm. Jag såg
Sällskapsresan 2 som måste vara något av det sämsta
som gjorts inom svensk film. Jag har inte sett Göta Kan-
al 2-3 men de kan bara inte vara sämre.
Fatal justice var en dussinfilm från USA där en kvinna
skall hämnas på rånmördare. Usel produktion, usel in-
tri, usla skådisar och varför görs en sådan film. Den en-
da möjliga förklaringen är att någon rik jävel får för sig
att göra ett mästerverk eller son till en rik jävel får några
miljoner att leka med.
Lake Placid är den tredje delen i en serie totalusla filmer
om muterade krokodiler i liten amerikansk sjö. Effekterna
är så usla att jag antar att det egentligen handlar om en
parodi och om det inte gör det är det ju ännu roligare.
Nu har jag käkat en omelett och fått behålla den. Då kan-
ske jag kan koppla på hjärnan igen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: