leifsjoqvist

2015-03-29
00:42:32

Energi
Jag cyklade runt idag och tittade på fotboll. Efteråt cyklade jag
ut till lilla Tuva för besök. Hon var glad och pratade på. Det är
märkligt vad "dodododododododo" kan skänka glädje. Jag fick
privilegiet att mata henne men gjorde det stora misstaget att
ge henne några bitar ost innan maten. Det gillade hon inte. Så
det blev tårar. Men till slut åt hon upp allt och fick smaska ost.
Vi lyfte sedan citroner och avacados och hon bet i dem och
ville att jag skulle göra likadant. Dessa till synes meningslösa
aktiviteter fyller mig med energi. Det är en del av livet att få se
och följa de små när de sakta men säkert växer till sig och jag
hoppas få vara med några år till.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: