leifsjoqvist

2015-03-02
23:22:54

lycka
Under de senaste veckorna har jag haft problem med min
bärbara CD-spelare. Min Sony ger ett ljud som inga andra
CD-spelare jag prövat. Tyvärr har de slutat att göra den
och den finns inte att köpa vare sig som ny eller begagnad.
Jag köpte en Phillips på nätet och flera påstod att det var ett
bra ljud i den. Det var inte sant. Bara en Franciskanermunk
i konvulsioner efter multipla pollutioner skulle kunna hävda
att denna CD-spelare gav bra ljud.
Så upptäckte jag att det var ett glapp i uttaget för högtalaren
som var problemet. Jag tog medicintejp och snurrade fast den
och det fungerade. Så nu skakar skallen igen. Heroes av Saba-
ton gör livet lättare särskilt när man skall diska.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: