leifsjoqvist

2015-03-04
14:20:20

Viktig information för dem de berör
En engelsk undersökning med 15000 deltagare har visat
att medelsnoppsstorleken är i slakt tillstånd 9,2cm och i
eregerat tillstånd 13,2.
Jag undrar om det ändå inte är i överkant då jag kan tänka
att de med små snoppar inte i lika hög grad som de med me-
del eller stora snoppar skulle söka sig till undersökningen.
Undersökningens urval har bestått av män med europeisk
eller mellannösternbakgrund. Sålunda inga svar då på frå-
gan om svarta har större snoppar än vita.
Dock kan det nu sägas att det inte finns någon korrelation
mellan stor näsa, stora fötter, långa fingrar och snoppens
storlek.
Nästa steg är att göra en undersökning om hur utbrett det
är att storleken har betydelse.
För män har den garanterat den. Män med stora penisar
har ett socialt övertag på dem med små. Fortfarande är
det ganska vanligt att koppla ihop tillkortakommanden med
liten snopp.
I min egen lilla värld har jag inte sällan stött på kvinnor som
sagt under lite press att storleken visst har betydelse.
PK är ju att säga att snoppen inte har betydelse.
Å andra sidan finns det ju kvinnor som inte drivs i första
hand av penetration och då kan ju storleken vara av mindre
betydelse.
Åter till min egen lilla värld handlar det mer om minskad blod-
cirkulation och ökning av slapp hud som mer centrala begrepp
än storleken i sig.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: