leifsjoqvist

2016-02-16
10:38:07

Nya sätt att ragga snuskgubbar
Jag har nu fått flera vänförfrågningar på FB. Det är unga
och på bild vackra kvinnor som jag inte har en aning om
vilka de är. När jag sedan kollar upp deras vänlista är det
bara gubbar som jag själv.
För några månader sedan addade jag en sådan vän.
jag trodde det var någon av mina barns vänner eller lik-
nande. jag brukar inte bara adda utan att kolla upp vem
det är.
Jag fick då en meddelande av min dotter att jag var med
i en tråd där det pratades snusk mellan kvinnan i fråga
och en man som ogenerat lagt ut en bild på sitt feta med-
elålders ego.
Det var pinsamt.
Så nu kollar jag men kan inte släppa detta tragiska med
unga vackra flickor som till synes utan tvång addar snusk-
gubbar.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: