leifsjoqvist

2017-12-02
15:32:52

Staffans stollar
Staffan Heimerson har ju genom åren slängt ur sig saker
som man baxnat över, men hans position är ju så säker
att han kan skriva i princip vad som helst och ändå klara
sig undan. När han nu jämför #Metoo# med Moskvarätte-
gångarna där hundratusentals människor oskyldigt dömdes
till döen eller skickades till arbetsläger. När en miljöpartisk
förra året jämförde svenska flyktinghateringen med Hitler-
Tyskland tog det hus i helvete och hon avkrävdes ursäkter.
Jag har ett minne när det gäller Heimerson som aldrig lämnat
och som jag under senare år letat efter verifieringen men inte
hittat något.
Det var en debatt i Kvällsöppet , jag minns inte ämnet, men i
debatten tar Nordal Åkerman till orda och beskyller Heimerson
för pedofili. Heimersom blir tyst. Ingen annan tar upp den kastade
handsken och när jag dagen efter skulle läsa vidare om denna
ohyggliga anklagelse men inte ett ord.
Jag har genom åren kommit tillbaka till detta men aldrig sett någon
skriva eller ta upp det, vilket fått mig att undra om det verkligen hän-
de.
Bildresultat för Nordal åkerman
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: