leifsjoqvist

2017-02-09
15:39:50

Säga sanningen?
När polisen Springare säger att brott begås av invandrare
har han nästan rätt. Många tycker att han skall ha rätten
och säga det och visst skall han det.
Men tänk om han sagt att det bara var män som begår brott-
en? Hade de som då stödjer denna Springare varit lika glad?
Image result for alla män är talibaner
Jag kan inte annat än förundras över dessa män som skickar
kukbilder på sig själva. Varför?
Ännu mer konfunderad blir jag när jag läser om Linnea Carlsson
som får sådan skit och som svarar med att skicka bilderna till
de kuksändades mammor och flickvänner och dessa kuksändare
blir upprörda. Har dessa män ingen självaktining? Förstår de inte
hur korkade de är?
Jag tänker på Stephen Mendel-Enks bok Med uppenbar känsla för
stil .Enk driver ju där tesen att män i grupper har en jargong som de
allra flesta av dessa män förstår som jargong, men så finns där någ-
ra som inte förstår och de tror då att rasism och sexism är helt i sin
ordning.
Image result for stephen mendel enk
 
Kommentar:
#1: kys

intressant blogginlägg, kys ps. maila mig för kukbilder ;)

2017-04-23 @ 22:39:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: