leifsjoqvist

2017-03-10
00:42:22

All religion är skit men viss kit behandlas inte som skit
När moskeer byggs i Sverige kommer berättigad kritik
när Saudiarabien går in med stora ekonomiska medel.
Saudiarabien styrs ju av wahabismen som i princip står
bakom all islamistisk terror i världen. Det är ju en stor
paradox att väst använder sig av Saudiarabien som en
bundsförvant i kampen i Mellanöstern. Tydligen är oljan
viktigare än allt tal om frihet och demokrati.
Få om ens någon säger dock i Sverige att det är gott att
Saudiarabien stödjer islamister i Sverige.
Islam är ju under lupp upp på högsta nivå.
Related image
När man då hör att den amerikanska pingstkyrkan skall stöd-
ja den svenska pingströrelsen med mångmiljonbelopp för att
det skall byggas 30 nya kyrkor med församlingar i Sverige så
är det tyst.
Den amerikanska pingströrelsen tillhör den amerikanska hög-
ern och stödjer sitt land i alla imperialistiska upptåg som adm-
inistrationen i Washington kommer på. Man backar upp krig
och massdöd på civila under den amerikanska flaggan och men-
ar att allt sker med Guds goda minne.
Dessa kristna krigsgalningar skall alltså stödja sina svenska mot-
svarigheter och det hörs inte en röst till kritik.
Jag trodde i min enfald att religion överhuvudtaget skulle försvinna
in i historien. Jag trodde att jag skulle få berätta för mina barnbarn
att förr så fanns det människor som trodde på ett gasmoln och att
detta gasmoln styrde allt och alla, och om man pratade med detta
gasmoln skulle man få en massa saker.
Men vänsterns reträtt har ju öppnat vägen för en återkomst för all-
sköns religion, rasism och fascism. Sorgligt är det.
Image result for usa in war
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: