leifsjoqvist

2006-07-09
00:53:36

Dagbok
Idag tog jag cykeln som vanligt och cyklade
ner för att kolla lite på Partille Cup som är
en lightversion av Gothia Cup som börjar
om drygt en vecka.

Det intressanta med handbollen är att här har
tjerna slagit igenom. I flera grupper är det fler
tjejlag än killlag. Det är också så att det är fler
tjejer i de äldre grupperna som är fler.

Kollade lite på B10 där de fotbollskillar jag tränar
spelar. De är också duktiga i handboll. De förlorade
finalen till Hammarby.

Jag cyklade sedan vidare till Delsjön för bad.
Träffade en pappa som tältat över natten med
sina två döttrar.
Han var lärare.
En väldigt typisk lärare.
Ljus röst, medellängd , överdrivet tydlig i sitt tal och
tunn överkropp.
Tråkig humor.
"Vet du varför lärare är så unikt bra?
 De står i en klass för sig själva!"

Senare på kvällen blev det ytterligare en
vända til badet.
Min dotter och mitt x:s mans två flickor for
till sjön.
Jag fick en av de finaste komplimanger jag
fått i mitt liv av den 6-åriga flickan då hon
tyckte att jag var som Ronjas pappa.
Kommentar:

The research paper composing will not always be a fun. The <a href="http://www.supremeessays.com/writing-services.html">writing services</a> essays will utilize a lot of efforts. Smart people would offer to <a href="http://www.supremeessays.com/buy-academic-paper.html">buy academic paper</a>. I think that this could be the most simple way out.

2012-03-02 @ 16:54:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: