leifsjoqvist

2007-08-08
13:14:03

Äntligen!!!!
Du är för fet för ett fuck, sjöng Svullo.
Det var och är väldigt sant.

Nu har läkarkåren i Skövde gått ett steg längre.
En man med ett BMI över normalläget förvägras
att få sin fru inseminerad.
Han är för fet att bli far.

Jag tackar läkaren i Skövde för detta.
Äntligen någon som uppmärksammar
detta gigantiska problem.

Jag har själv fostrat tre barn till världen och
de har farit illa. Det kan bevisas av att mitt
BMI har alltid varit högre än den förvägrade
fadern i Skövde.


Om man skall vara lite allvarlig skulle jag vilja möta
kukjävelsdoktorn i Skövde och så skulle vi cykla en
knippe mil, simma några kilometer och avsluta med
lite free fighting i bur. Det skulle vara trevligt. Lars
Hogström heter dumhelvetet till läkare som förläst
sig på BMI.

Bättre lite fet i kroppen än helfet i huvudet.

Fatwainformation
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: