leifsjoqvist

2008-01-07
14:12:27

nazistiskt credo
Jag är så glad att jag är svensk  !!!!!!





Kommentar till artikel:
"Fittbyxor" och "Bara bröst"


Hoppas detta inte censureras!
Inskickad: 2007 12 02
Jag som yngling har sett femminister och yngre svenska kvinnor som det största hotet mot vår ras. För rasens fortlevnad måste nya och starka ariska individer födas. Kvinnor måste föda dem. Tyvärr har feminismens förrädiska och destruktiva krafter spridit sig alltför kraftigt i vårt land. Jag kan på avstånd älska svenska kvinnor för att de är arier. Jag är helsvensk och stolt över det. Tyvärr är de flesta unga svenska kvinnor från vår generation väldigt oattraktiva som människor! Femministiska, själviska, manshatande och otrevliga. Dessa argbiggor är inga som jag vill träffa eller umgås med. Jag som stolt arisk man kommer inte föra rasen vidare ty jag avskyr svenska kvinnors överlägsna princess stil och vill inte leva tillsammans med dem. Jag drömmer om artens fortlevnad och stödjer motståndsrörelsen för dess osjälviska kamp. En eloge går till de svenska män som för rasen vidare med att plåga sig själv med att tvingas leva med dessa överdrivet dryga och obehagliga unga svenska kvinnor!
Jag ser detta som ett större hot mot rasens överlevnad än den alltför kraftiga inströmmningen av smutsiga främlingar.

/Streber


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: