leifsjoqvist

2008-05-23
13:17:11

Rika och knulleri-Tabu
Ibland på torget ser jag en ofantligt
fet man. Han går klädd i en slags kos-
tym med saltavlagringar i armhålorna.
Jag har svårt att se att någon skulle ha
sexuella tankar om detta as.

Ändå går han där med en thailändska i
30-årsåldern. Närmast mager. 2 barn.
Har hon valt honom av kärlek?
Är det mina fördomar som gör att jag känner
äckel?

ser jag på Tabu och det handlar om äldre
kvinnor som åker till Västafrika och knullar neger-
pojkar. Det finns en underliggande förståelse i
reportaget om att dessa kvinnor väljer likasom
deras små horpojkar väljer.
Två underordningar som möts och då är de lika
villkor enligt känd feministisk teori.

Idag läser jag nyhetsrullen på SVT och ser att
Gambias president vill halshugga alla homosexuella
män. "Landet skall befrias från synd" , säger han.

Kanske håller de kåta tanterna med. Om negerpojkarna
slukar suga av varandra blir det ju mer jaktmarker över
till tantsnusket.

Kanske är jag fördomsfull.
Kanske blir jag illa berörd när jag hör äldre svensk
medelklasskvinna beskriver negerälskaren som mer
potent och med större kuk.

Orden kan förändra ett sammanhang.
Kommentar:
#1: N. N.

En variant är ju att låta folk knulla med vilka de vill och hur de vill. Men det går kanske inte att förena med den käcka radikala attityden?

Man får nog förutsätta att vuxna kvinnor klarar av att välja.

2008-05-24 @ 20:39:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: