leifsjoqvist

2009-04-15
23:58:36

Kränka och häckla mer
Idag gick jag förbi tre somaliska kvinnor i min
promenad för att hämta min cykel. De gick där
i sina tält och jag kände ilska över att de skulle
behöva gå där i sina jävla heltäckande tält och
undrade:
-Varför skall man inte häckla somaliska män
 som kommer till Sverige och fortsätter att odla
 sitt klantänkande och khattuggande alltmedan
 deras kvinnor skall göra allt jobb och dessutom
 behöva lyssna till jollret om allah.De skall dess-
 utom göra det i historiens mest korkade och mest
 opraktiska uniform.

Igår lyssande jag till hur Sverigedemokraterna och
då Söder i synnerhet kände sig kränkt. Kaliber hade
berättat sanningen om hans parti och alla debila
whitetrashmedlemmar som berättade om barbariska
blattar som inte tänker som vi.
Varför skall man inte kränka SD?
(Alltså inte hindra deras möten eller deras rätt att yttra
 sig men häckla och kränka).

Varför skall man inte häckla bögfjollor som slår ut med
handen och säger "ohhh my gosh!!"?
(F ö har jag inget emot homosexuella. Men varför göra
 en öppen attityd av det? Gör man det får man räkna med
 att häcklas.)

Varför skall man inte häckla postjugoslaver vilka har i sin
uppfostran att man alltid skall se ut och uppföra sig som
en kaxig tonåring oavsett ålder och bara blunda för att
man gemensamt utvecklade den kollektiva våldtäkten
som vapen i krig?

Varför skall man inte kränka moralistisk religion varthän
den än sticker upp sitt fula tryne?

Varför skall man inte häckla medelklassens syssolösa damer
som gör karriär på att få bort könsgränserna i de högre skikt-
en i samhället och som anser att underklassens kvinnor är
i sin fulla frihet att sälja sin fitta eller sin kunskap i städ&tvätt?

Det kränks inte för mycket i vårt samhälle.
Det kränks för lite.
Om vi inte kränker får vi svälja och sväljer
vi för mycket spricker vi.





Man borde definitivt kränka upphovsmannen till denna
konstruktion! Den påminner historiskt om en helt annan
infart............................då handlade det om arbete............
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: