leifsjoqvist

2009-07-23
15:44:14

a mail from Belinda Baidoo
Jag fick ett mejl idag från den världsberömda
fotomodellen Belinda Baidoo. Jag förstod dir-
ekt att det måste vara korrekt och absolut inte
något bonnfångarknep.

Självklart är en av världens mest kända, mest
välbetalda och vackraste kvinnor intresserad
av min profil.
Självklart är hon intresserad av en fet man på
50 år som arbetar med psykiska funktionshinder,
tränar unga i fotboll utan betalning och bor i en
förort till en stad vars land hon aldrig hört talas
om.

Det intressanta här är att det faktiskt finns män
som går på detta. Jag hade en kollega på Lillhag-
en en gång som vi kallade för fete-Janne. Han var
45 år och råbantade med att dricka potatisavkok.
Han tappade massor av kilo men magen bestod.
Till på köpte luktade han gammal potatis.

Han såg ut som ett förväxt vitt Biafrabarn. Men han
såg inte sig själv. När de 20-åriga kvinnorna ratade
honom blev han så ursinning att jag var tvungen att
bokstavligen slänga ut honom från arbetet.

Fete-janne är inte ensam. Män ser alltförofta sig själva
som en gåva av Gud till alla kvinnor. Det är därför det
är så lätt att dupera män. De är för korkade att ha själv-
insikt.

Jämför med kvinnor. Sol-och-vårare är sällan bildsköna
men de har honung i  munnen. Kvinnor är inte likdumma
med män. De tror inte att en bildskön yngling uppvaktar
dem men när en ordinär man gör det faller de för orden.
Det är den kvinnliga svagheten. De älskar de väna orden.

Så nu bär det väl av till USA för min del för att kolla vad
Belinda har tänkt att vi skall göra tilsammans.


From Miss.Belinda Baidoo Email :[email protected] Attn dear, How are you today? hope all is well and fine. I'm most grateful to to contact you after going through your profile. I know that this piece of mail will reach you in Godly manners and in a perfect healthy condition. I will be so glad if you can respond back to me as a matter of important issues i wanted to have in discussion with you. If my request sounds very interesting to you,please you should not hesitate to reach me through my email id as indicated for more details. I'm patiently waiting to hear from you, Regards, Miss.Belinda Baidoo
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: