leifsjoqvist

2009-07-17
21:14:17

bada med snok
Jag var uppe och  simmade   runt    Härlanda Tjärn
idag. Det  är  riktigt skönt att   bara  ha  det  att  göra
under  dagen.  Cykla och   lyssna    Spock´s beards
liveplatta   Gluttons for punishment   och   sedan ba-
ra simma runt och kolla näckrosor , fåglar och  min
vän snoken. Han är alltid vid bryggan. En liten snok.

En kvinna frågade vad jag tittade    efter under   bryggan
och jag berättade. Hon   försvann    ganska snart.    Det
gjorde också   de två andra   kvinnorna som var på bryg-
gan. Det är en tydlig snok   med gult huvud.   Vissa är ju
inte så tydligt markerade och  kan vara lika   den ostreck-
ade huggormen och som   ung fick jag lära mig att man
tar dem i svansen och då avgörs det hela med att hugg-
ormen inte når upp.  Vad   man inte sa att det gör jävligt
ont när en snok biter.

Kollade sedan några   minuter   på Gothia. Ganska   trött på
fotboll nu. Stod med röven ut och vaderna spända. Ett gäng
amerikanska damer gick   förbi och jag   hörde   dem  säga:
"There you have a kickers butt"!

Det kändes inte som det var något positivt. Jag kände  mig
som en neger från södern som inget förstår och som man
offentligt kan prata skit om.
Kommentarer:
#1: kwest

a kick-ass butt?, som i bra.

2009-07-18 @ 01:40:53
#2: Leif

Det kändes inte som om det skulle vara något bra

2009-07-18 @ 10:16:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: