leifsjoqvist

2011-02-07
20:53:46

Bajsmänniskor
Det finns en del människor som inte klarar av
att leva sina liv utan att dra ner andra i sin eg-
en skit. Det är tjallarna och det är projicerarna
som är värst.
Tjallarna är de som inte möter sina kollegor med
sin kritik utan springer till chefer och skvallrar
vilket är ack så vanligt i offentlig verksamhet.
När man råkar ut för dem är det som att få bajs
på sig. Man kan inte värja sig för informationen
är given och man vet inte vem som egentligen
är ute efter en.

Sedan har vi krypen som angriper barn. Som ung-
domsledare kan man ju inte fysiskt angripa dessa.
Man måste argumentera och hålla sig lugn. Man får
massor av bajs och det enda man kan göra är att
försöka torka bort det värsta.
Det handlar om ledare som inte klarar av att hant-
era konflikter och det handlar om föräldrar som lev-
er genom sina barn.

Det är därför jag trivs bättre när någon hotar rent
fysiskt. Då vet jag källan och jag kan antingen för-
svara mig eller åka på stryk, men allt är mycket
tydligt. Inga falska bondmoror som ljuger munnen
svart, inga galna öbor som jagar barn med järnrör
och inga småortsnassar som hatar invandrarbarn.
Bara ren och oförfalskad konflikt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: