leifsjoqvist

2009-09-21
12:18:09

Hjältar och skurkar
Jag är en miljöhjälte.
Jag har ingen bil.
Jag cyklar var jag än skall.

Som miljöhjälte får man räkna med
att skaffa sig fiender. Jag har tre stora
målgrupper som jag gärna skulle se att
man ställde upp mot en vägg och sköt
av.

1. Män med nya bilar.
Denna grupp är en avart av homo sapiens sapiens,
en misslyckad mutation. De bryr sig bara om sina
bilar och anser att universum är till för att de skall
få köra sina nya bilar var de vill och över vad de
vill. Om de skulle ställas inför frågan om vad är det
värsta som skulle hända dem, så skulle de aldrig
komma längre än. "en rispa i lacken".
Dessa män skulle heller aldrig tveka på frågan om vad
de skulle välja om valen var:
1. En rispa eller buckla i bilen
2. Hälla flytande fosfor över ditt barn



2. Latsbilschaufförer
Denna grupp retards med boots sedan tidiga tonåren
och alzheimercountry i kupeen ser inget och hör ing-
et som inte väger under 6 ton (inkluderar kvinnor).
Den enda test denna grupp skulle vinna skulle vara
vem som kan äta mest pommes frites på kortaste tid.



3. Kvinnor i karriären
Dessa kvinnor anser att en man på cykel är en patriark
och potentiell våldtäktsman och därför är det legitimt att
köra över dem. Varje hinder i deras väg ser de som en
könskränkning och ringer JÄMO


Kvinna med handen på för henne okänt objekt

För den som inte klurat ut det har jag haft en tung dag i
tafiken idag.


Kommentar:
#1: Anonym

hahahahahah horunge

2009-09-23 @ 01:59:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: