leifsjoqvist

2005-08-31
11:07:56

Jag spyr!
Sitter på toaletten om morgonen på min lediga dag.
Att skita en timma är numera bättre än kladdig sex.

I vilket fall läser jag Magnus Lintons artikel i Arena om Hugo
Cavez.
Linton är inte nöjd.
Chavez säger att han gillar Mao.
Lintons tes är att man inte skall gilla någon
och hata makt.

I vilket fall längre ner i tidiningskorgen finner jag
Stureplan.
Vilken jävla skit!
Jag skall strypa min son för att han besmittat min toalett
med denna avskyvärda publikation.

Stureplan är alltså ytterligare en tidning som skapats
av den sysslolösa överklassen i Stockholm.
Det är samma skit som Moore och King och Slitz och
allt vad skiten heter.

Ge Stureplan till Tommy Zethreus!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: