leifsjoqvist

2005-08-18
00:52:24

Varför är det så problematiskt med sex?

När jag ligger och runkar i min säng kan jag ibland fundera

på att det troligtvis ligger ett antal kvinnor i sina sängar och

sliter med sina klitorisar och tänker på att få en man i säng.

Men vi onanerar istället.

Jag funderar på hur jag skulle ställa mig till om Anna-Stina på 37an

skulle ringa på dörren och när jag öppnade skulle hon fråga:

-Knullas det?

Nej, det skulle inte fungera för mig.

Jag tillhör de ädla männen.

Jag tillhör dem som inte skulle ha sex bara för att det är gott.

Nej, det skall ha ett högre syfte.

Det lärde jag mig under läsning av "Gårdfarihandlaren" av Ivar Lo-Johansson.

Den gode Ivar gick från gård till gård och sålde massa skit under

det glada 1930-talet.

En kväll hamnar han hos en änkedam.

Hon är vacker och Ivar är kåt.

Hon erbjuder nattlogi i huset.

Men den gode Ivar väljer uthuset.

Han drömmer om den vackra kvinnan och om hur de

efter denna natt skall träffas på ett korrekt sätt.

Det börjar regna och Ivar söker skydd under hönsburarna.

När morgonen kommer luktar han hönsträck och har sovit illa.

När han kommer ut på gårdsplanen ser han en annan gårdfarihandlare

som kysser änkedamen på munnen som ett tack för en god natt.

Det är alltså till denna idiotkategori män som jag tillhör.

Det är alltså den typen av män som kvinnor skaffar barn med.

De stabila och skittråkiga.

När kvinnor vill knulla är det motsatsen till jag som räknas.

Sälunda kommer ingen grannfru att ringa på dörren

och störa mig i runkandet.

Kommentarer:
#1: Sammetsmos

Väl talat!

2005-08-18 @ 01:05:45
#2: Olle Olsson

Kan en bok bli tråkigare ?

2005-08-18 @ 01:19:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: