leifsjoqvist

2005-12-10
03:12:31

Samtal med premiärministrar
Vaknade i morse och mådde inte bra.
Det stora illamåendet kom efter att jag
sett mig själv i den stora toalettspegeln
vid morgonpissen.

Min tanke var: den mannen kommer aldrig att knulla mer!


Jag tog en kopp kaffe och ringde några polare.

Första ringde jag Angela Merkel:

-Tjäna Angela, knullat nyss?

-Skojar du? Har du sett höpåsarna jag
har runt omkring mig? Ariska rasen i mitt rövhål!
Nej, jag körde en turbohelikopter med klittan och
det gjorde susen.


Lite senare ringde jag Tony i London och han var lite sur.

-Tjena, runkat nyss?

-hade svårt med koncentrationen efter Pinters angrepp igår.
Jag till folkdomstol?!
Sen hade jag fått en Chakatilo(1)  på picken men jag fixade det
med en Andrejev(2) så nu mår jag fint!


Sexismen är tröttande.
Titta på hur Laila Freivalds blir behandlad och jämför
med Lottie Knutsson.
Om de bytte plats hade alla män röstat för sossarna
och Lottie.


Fotnot:
1.Chakatilo var en massmördare i Sovjet som avslöjades
   av en läkare. Chakatilo hade tokrunkat och fått sår på
  snoppen. Läkaren tog ett prov som sedan band Chakatilo
  till brotten.

2.Andrejev blev berömd inom porrfilmen i början på 70-talet då
  han sög av sig själv....alla mäns högsta innersta dröm!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: