leifsjoqvist

2005-11-09
22:57:42

Leder Åke Green till pedofili?
Jag börjar bli rejält trött på allt bögtjat.
Riktigt jävla trött.

Jag är inte bög.
Jag har inget emot bögar.
Det viktigaste är att människor har förmåga att älska.

Åke Green är en hatande jävla idiot som pratar om kärlek.
Kärlek till vad?

I dagens AB är det en annan kristen fåne som anser
att vi hamnar i samma diktatoriska fåra som
Nordkorea om Åke Green inte får säga att bögeri
leder till pedofili.

Det kristne fånen menar att muslimer får säga vad de vill
men det får inte kristna.
Han ser Sverige som en muslimsk enklav till Iran,
och detta för att Åke inte får spy ut sitt hat utan att straffas.

Jag är inte säker på att Åke skall straffas.
Men om det skall finnas några lagar överhuvudtaget
så skall Åke straffas.

Det finns inget värre brott än att klassas som pedofil
utan att vara det.

Åke och hans pingstfascister har dessutom plågat människor
i allmänhet och barn i synnerhet i i evigheter.
Åke och hans vänner är sannerligen droppar
ur det eviga hatets otvättade penis.

Så snälla Åke:Knip Käft!
Snälla alla böghatare: Hata några andra ett tag!

Jag orkar inte höra mer om alla jävla bögar, transor
och metros , petros, hbt , bi ..............

Ge mig en skön ateistisk frid !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: