leifsjoqvist

2006-12-20
02:25:16

Det hade jag ingen aning om...
Läser om rånet på Landvetter.
I en artikel hittar jag att Mohammad är
en av de som var med.

Denna grabb har jag haft i fotbollsträning.
Då var han en försynt grabb som inte sa
så mycket och det fanns i hans krets ett antal
som jag hade tippat på kriminella karriärer
före Mohammad.
Jag fick verkligen anstränga mig för att komma ihåg honom.

Nu läser jag att han jobbat som torped och spöat
upp folk. Tydligen är han högt upp i hierarkin, så högt
att han deltar i saker som rånet mot planet i Landvetter.

En polis säger att Mohammad tillhör dem som inte
kan tänka sig att leva annat än som gangster.
Vilket liv!
Kommentar:

Lots of companies can offer the <a href="http://www.primedissertations.com">custom dissertation</a> and dissertation subject close to this good topic for sutdents’ requests. Hence, do not waste you free time, notice the <a href="http://www.primedissertations.com">custom thesis</a> service, buy a thesis paper and be satisfied.

2012-01-07 @ 18:25:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: