leifsjoqvist

2006-12-18
15:58:10

Torslanda och kritiken
Många har tagit illa vid sig av min blogg om
Torslanda och dess rasistiska framtoning.
De som kritiserar riktar framför allt in sig på
följande saker:
a)att jag är fet och borde banta
b)att jag är avensjuk( Torslandastavning)
c)att jag är lagkapten för Grunden Bois
d)att det var länge sedan jag knullade och därför borde
   åka till Thailand för där får t o m sådana som jag knulla
e)att jag gillar invandrare- dvs kriminella och lata

Några få har antytt att det ett problem och det
är väl det som är problemet.
Kommentar:
#1: Nattens Ljus

Nu skriver du om att du fått några barnsliga inlägg från småungar antagligen. Vem bryr sig? Summera betydelsen av dem mer vettiga inläggen istället och ta till dig lärdom. Ägna inte din tid till att publicera ett urval av några fjantiga insändare. Dem har ju ändå inte med det stora hela att göra.

2007-12-02 @ 19:07:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: