leifsjoqvist

2006-02-02
00:26:30

Årets skenheligaste
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,771510,00.html

I dagens Aftonbladet skrivs det om att Sveriges
homosexuella hotas till livet av en kristen
sekt.

Igår hotade islamister att döda danskar.


Religion är kärlek!

Det intressanta är att Åke Gren intervjuas och
han tar avstånd från kampanjen att döda homo-
sexuella.

Orsaken är att de är namngivna.

Här uppstår en intressant frågeställning:

-Kan jag håna judar som grupp?
 Blir det osmakligt först om jag hånar judarna och sedan
 namnger några stycken?
-Kan jag håna negrer, men bli rasist först om jag säger
 att Dr Alban är en jävla apa?

Är homosexuella en grupp?
En folkgrupp?

Idag är förvirringen total.
Jag får alltså inte hetsa mot folkgrupp.
Jag får inte göra utfall mot judar,muslimer,zigenare........

Men om jag är kristen eller muslim eller jude då har jag rätt
att önska livet ur alla homosexuella, hetsa mot människor
som utför eller deltar eller försvarar aborträttten.

Vad är detta för principlöst trams?

Tillåter vi hets mot homosexuella måste vi också
tillåta hets mot andra folkgrupper.

Tillåter vi att religiösa får hetsa av religiösa skäl
så skall "fosterlandsvänner" få hetsa mot invandrare
av alla slag.

Min åsikt är tydlig:
låt alla hetsa bäst fan de vill.

Det är inte förbud och censur som öppnar våra medvetanden.

Det bästa sättet att avväpna Åke Gren, dödslängtande
islamister, fosterlandsvänner, livströtta sionister och
andra livsförnekare är att garva åt dem.
Parodiera dem.

Exemplet är återigen:
Svart man med T-shirt-Rädda negerbollen.

Sno livsförnekarnas symboler.


Ha roligt! Knulla mycket(alternativt runka om du har svårt att hitta
partner: Fittan och kuken är för livsförnekarna vad vitlök är
för vampyrer)!Visa alltid upp religionens uppenbara psykos!
Prata alltid om alla som dött i religionens namn!
Bevisa paradiset!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: