leifsjoqvist

2006-07-05
11:24:19

Sex
För några år sedan var jag i Trysil och åkte skidor
med jobbet.
Jag var ute med en klient och åkte när jag
föll i spåret.
Då min klient är autist och inte har empati
som sin starkaste gren körde han helt enkelt
över mig.
Han stannade 100 meter längre fram och började oroligt
att titta sig omkring. Han hade inte registrerat att
han kört över mig.

Året efter var vi i Geilo och vi hade kört en långtur.
Mot slutet kom vi till en lång nerförslöpa.
Jag visste bara inte hur lång.
Farten blev hög och det är inte helt lätt
att styra med längdskidor.
Jag kände att jag skulle falla.
Då slog det mig vad jag hade bakom mig så
jag valde att köra rätt ut i skogen framför att
bli manglad av min vän autisten.
Jag slog mig rejält, svanskotan ömmade i månader
och ryggskottet satt i veckor och jag förlorade min sexdrift
för ett halvår fram.
Det gjorde inte den här grabben
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: