leifsjoqvist

2006-06-14
12:55:04

Jag är jävligt svensk
Jag är jävligt svensk.
Mina rötter finns i den värmländska myllan.
Sedan århundraden har mina förfäder brukar
jord och huggt skog.

Odalbönder och morska vikingar.
När jag nyligen var i Kroatien var det en grupp tyskar
som ville fotograferas tillsammans med mig:
der schwedische wiking!

Dock, efter att ha sett TV24 och deras utfrågning
av Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson, frågar
jag mig:
-Vad fan är svensk kultur?
-Vad fan är svenska värderingar?

Åkesson börjar lulla om att vi inte får pryda skolan med
kristna symboler och att detta är ett hot mot det svenska.
Jimmie, jag är viking och ateist!
Jag vill inte sjunga kristna julsånger!
Jag vill inte in i psykotiska tempel på lovdagar!

Sverigedemokraterna försöker att tvätta bort Adolfs blod
från käftarna, men det misslyckas.
De kör med nazistisk retorik:
-Vi är inte nassar men vill visa ut alla svartskallar som inte
  kan följa svenska värderingar.
-Vi vill inte släppa in kriminella utlänningar(vem vill det?)
-Vi värnar om de gamla
-Vi värnar lag och ordning
-Vi vill skydda djuren

I princip hela Adolfs program.
Himmler som var hjärnan bakom alla massmorden i
koncentrationslägren var ordförande i Tyska djurrättsförbundet
och var i princip  militaristisk vegan!

Inte så konstigt då att svenskt white trash gillar SD.
Duger man ingenting till är det skönt att sparka på
någon annan som kan tänkas finnas ännu lägre.

Med största sannolikhet har vi en helt annan politisk situation
i Sverige efter valet.
Med SD kommer de etniska konflikterna, vilka i grunden är
klassmässiga, att blomma ut och då gäller det för Svensson
att skydda pungen och hålla i hatten.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: