leifsjoqvist

2006-03-09
18:14:56

Meningen med livet 11
I EU råder en allmän uppfattning att
prostitution är en helt ordinär sysselsättning.
Det finns fackföreningar för hantverkare med
fitta som bästa verktyg.

Vi tycker alltså det är under kontroll när vi kan
sälja en del av vår kropp på en öppen marknad.
Finns det då några gränser för vad vi inte kan sälja?

Då jag är ansvarig för mina barn ingår det inte då
i mitt rättighetspaket att jag kan sälja dem?
Antingen som könsarbetare, eller varför inte som
reservdelsleverantörer?

Varför inte legalisera organförsäljning?
Mängder av fattiga har ju i alla fall sina kroppar
och många rika eller någorlunda välbeställda
har ju problem med sina organ.
Här skulle ju problemen kunna utjämnas.


Nu är det snart Fotbolls-VM och nu fejas det bland
könsköpare och könsäljare.

Fotbollsupporters måste ju ha både öl och fitta.
Helst skall det vara ung fitta.
Detta finns det gott om i fattiga östeuropa.

För den europeiska medelklassen är detta inga
problem.
Det är ju underklassens fittor som säljs.
Inga riktiga fittor.

Det känns overkligt.
Varför kan inte gubbarna runka istället?
Inbillar de sig att unga tjejer blir kåta av
ölstinkande gubbar som betalar för att
knulla?

Horan blir hora för att hon har ett osläckligt
behov av oren kuk!
Hur kan man se det som en nödvändighet att tömma pungen
på sperma?
Vilket självbedrägeri!
Hur kan man stoppa in kuken i någon som bara
gör det för att jag har betalt,
hur kan jag förnedra en medmänniska på det viset?
Hur kan jag förnedra mig själv?

Varför inte öppna kastrationskliniker där asen kan
få sina problem lösta?

Den som besöker en prostituerad borde vara stolt över detta,
det är ju det naturligaste i världen,
världens äldsta yrke,
så då går ju mannen hem till sin fru och berättar:
"Hej gumman, jag har varit och knullat en prostituerad.
 Vad har du gjort?"

Eller varför inte föreslå dottern att bli hora?
Det är ju världens äldsta och naturligaste yrke.

Vi kan inte sälja allt.
Vi kan inte köpa allt.
Vi måste har vissa gränser för att överleva som art.

Detta kan knappast vara livets högsta mening:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: