leifsjoqvist

2006-11-26
23:06:28

Åh ,dessa män
Jag var på fest igår.
Det var skitroligt.
Jag drack massa sprit och dansade
med fagra kvinnor .

Dock så lades lite ricinolja på julskinkan
när en man skulle med lite övertalning
få sin fru att gå hem.
Han drog henne helt  enkelt i håret.

Mannen hjälptes ut från lokalen och var
helt  uppenbart ur balans.
När läget var under kontroll kommer en
annan man flygande och klappar till man-
nen som lekt brutalfrisör med sin kvinna.

Naturligtvis skall de stora männen göra upp.
Som tur är denna kväll är alla förutom dessa
två stolpskott intresserade av att ha trevligt.

Brutalfrisören får stå lite avskilt och berätta
att han tränat kampsport och att han minsann
skulle döda den som slagit honom. Han berät-
tar också utan att verka begripa vad det innebär
att han är psykopat och att han älskar sina barn.

Vilket råmaterial för den onde i en feministisk
saga!

När det är dags att lämna skall de båda "busarna"
visa att allt är lugnt.
Naturligtvis handlar det då om vem som är hårdast:
X: Jag ber om ursäkt, men om man slår en kvinna så
    skall han sänkas och jag backar aldrig.
Brutalfrisören: Jag skall komma ihåg dig. Men ikväll är
                           det lugnt.
X: Du skall veta att jag är inte att leka med. jag är psykopat
    och kunde lika gärna sitta på Karsudden.
Brutalfrisören: Vet du var Karsudden ligger. Jag har suttit där.
                           Jag är den verklige psykopaten......

Jag känner en rodnad stiga upp. Jag skäms över detta 
skamlösa dårskap. Två vuxna män som tävlar om vem
som är mest psykopat!

Går hem i vinternatten. Det regnar. Jag är full.
Hemma väntar det kalla toalettgolvet och en
gul spann.
                           
                          
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: