leifsjoqvist

2006-11-05
01:00:31

Apatiska barn
Det finns en psykiatiker vid namn Tomas Eriksson.
Han är sällsynt avskyvärd.
Jag hoppas och väntar på den dag där han
gör en DNA-profil på sig själv och ser vilka
odugliga gener han bär på och att i konse-
kvens av sitt biologiska tänkande slänger
sig i avfallskvarnen.

Läs vad han skriver
Läs vad ETC tycker om det

Tomas tycker alltså att han kan generalisera
utifrån en(1) klinisk bedömning.
Han ser ett fall av misstänkt förgiftning.

I Ordfront Magasin hade man en artikel
för några nummer sedan där man visade
att svenska folket skiter i den desinformation
som bl a migrationsverket och den svenska
regeringen gav uttryck för.
När staten gick ut för att trycka dit en liten grupp
asylsökande fick man emot sig det största men
samtidigt tystaste upproret på decennier.
100000-tals skrev på namnlistor.
Regeringen fick backa.

Tamas gjorde  ett  Uppdrag granskning som tydligt
visade att vi hade med realpolitik och rasism att göra.

När man tror att allt är över kommer då Tomas igen.
Varför får han plats?
Kommer jag att få plats om jag påstår att feta och
hycklande psykiatriker utgör ett gigantiskt häsloproblem.
Kommer mina barn att förstå att det är egentligen Tomas
jag vill slå när jag slår dem i ett läge av total frustration
över att man får ge sig på försvarslösa?


En del av de biologiska deterministerna som exempelvis
Germund Hesslow  har ju en humanistisk skolning så att
det i vilket fall kan delta i en diskussion.
För Tomas är allt biologisk determinism där det handlar
om att utrota det onda i samhällskroppen genom kemisk
terapi eller kemisk lobotomi. Jag har inte hört honom före-
slå direkt kassering av människor men det är onekligen
en man som fyller kostymen från Rashygieniska institutets
glada dagar.

Det krävs verkligen mod att angripa de som står absolut längst
ner på samhällsstegen. De utan ens medborgarskap.
Fy fan, det stinker om dig Tomas Eriksson!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: