leifsjoqvist

2006-09-02
13:14:13

Den kvinnliga paradoxen
Bärta och Märta samtalar.

Bärta: Äckel-Roffe glodde så där smutsigt på mig idag igen.
Märta: Ja, han är för äcklig. Bara för att man har en urringning
            och visar magen skall inte det äckliga miffot komma
            här och dräggla......
Bärta: Ja, dessa äckliga män. De tänker bara med kuken.......


Några dagar sedan.

Bärta: Vad är det för fel på Snygge-Pelle? Han har inte ens givit
            mig en blick trots att jag visat att jag kan tänka mig att prata
            med honom!
Märta: Ja, det är något fel på honom. Han tittar inte på tuttarna och blicken
            nuddar inte ens vid magen...................
Bärta: Han är nog homosexuell.............
Märta: Ja, eller peddo..................
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: