leifsjoqvist

2007-12-31
17:57:57

Gott nytt år
Jag skall snart fylla 50år.
Om nio månader börjar störloppsbanan
ner till döden.

Resan har redan börjat.
Den började för 49 år sedan.

Den mentala döden är dock ny.
Den börjar med att man inte blir sedd.


Det märks när man snackar med kvinnor
och de med en blick säger att man är lika
sexuellt intressant som en benprotes.

När man sedan säger att man är ledare och
tränare i fotboll samt anställd inom omsorgerna
och då som grädde på moset 50 bast då tycks
de säga: Gubbe lilla, tror du att jag åker med en
rullator om jag kan få en Lexus.

Det är märkligt att ju äldre och visare man blir
ju mindre lyssnas man på.
Ju äldre, fetare och allmänt större man blir ju
mindre blir man sedd.

Gott nytt År!
Kommentarer:

Jasa du Leif,du misstrostar jevlar jag ser att jag har fatt usa layout p[ nya firefox 3 naja det rattar jag till sedan sa det blir till att lasa sa har.Jag ar 65 men det ar bara fint med kvinnor.Traffade en mycket fin kvinna fran min vanstertid 75 och vi ses numera ett par ganger i veckan,sa ge inte upp.50 ar ingenting idag.Ga ut pa Net log dar finns manga trevliga kvinnor!Gott Nytt ar!

2007-12-31 @ 18:30:53
#2: Christel

Nog blir du sedd om du klär dig i samma outfit som elviskopian på din bild. Det garanterar jag

2008-01-01 @ 22:09:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: