leifsjoqvist

2007-12-06
12:54:48

Nyheter

Vaknade imorse utsövd.
Sovit mer än 8 timmar.
Det har inte hänt sedan Big Bang.

Satte på Aktuellt i Public Service och fick
följande till livs:
- 19åring sköt ihjäl 9 människor innan han sköt
   sig själv. I ett brev lämnat av hans mor skrev han
   att han ville bli berömd.

- Man troligen mördad på Ångpannegatan ( man missar
  inte att det finns koppling geografiskt till kriminella gäng)
 -Man skjuten i Kristianstad
- Kvinna våldtagen i Uppsala.


Kommer inte ihåg att om det också var ett knivslagsmål
någonstans i Sverige.

Det är ju för fan makabert.
Vad skall jag göra med denna information?
Kan jag göra något?
Vem bestämmer att det är detta jag absolut måste
veta något om när jag vaknar?
Hur blir världsbilden för de som har få eller inga
vänner alls? Blir världen ett ställe värt att leva i?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: