leifsjoqvist

2007-12-03
12:39:51

Råttorna i Torslanda
Det finns en i högsta grad schizofren stadsdel
i Göteborg och dess namn är Torslanda.
Få delar av Sverige har fyllts med så många
självupptagna och distanslösa fårskallar som här.

Stadsdelen är alltså utsatt för mental inavel och
det märks. Här bor bara stressade etniska svensk-
ar som är hotade av all världens ondska i allmän-
het och invandrarondska i synnerhet.

Jag har skrivit några inlägg tidigare om denna del
av Göteborg och inga andra inlägg möts med så
många kommentarer och på så låg nivå.

Alla är anonyma vilket också är signifikativt för ett
medelklassghetto som Torslanda. Man gömmer sig
bakom sin vita yta som mesar.

Jag har jobbat i Hjällbo i flera år och bott i Backa i 20.
Jag har här aldrig utsatts för anonyma hot som att
bränna min lägenhet och liknande, sånt är det bara
nassar och nassewannabees i Torslanda som håller
på med. Anonymt.

Det är högst märkligt.
Nassarna i Torslanda delar sin praktik med invandrar-
och kriminella gäng.
Man överfaller utvalda offer i grupp. Gärna i proportioerna
6 mot 1.
Man uppträder alltid som råttor, dvs anonymt.
Man älskar att terrorisera och hota utan att mottagaren
har en chans att värja sig ( telefonhot, bomber, skott eller
knivhugg i ryggen).
Man är alltid förorättad när någon slår tillbaka.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: