leifsjoqvist

2007-06-13
14:37:27

Nya påhopp på vackra män
Det finns en fjolla i stockholm som heter
Lars Dahmen( uttalas damen). Han är VD
förlaget IDG.  Här praktiseras en klädkod
som förbjuder shorts.

Man kan förstå denna kod när man ser IDGs
styrelse. En samling sparrisar som skäms
för sin babiesliknande vader.


En riktig man däremot bär short från 1/4 till 1/11
oavsett väderlek.

För drygt 20 år sedan blev jag påhoppad av en överläkare
på Lillhagens sjukhus. Han befallde mig att sätta på mig
långbyxor. Jag bad honom att förklara sig. Bara det var ett
etikettsbrott för 20 år sedan.


Han menade att det var oestetisk.
För vem frågade jag.
Han menade att det var ohygieniskt.
Jag undrade då över varför han inte inte reagerade över
att kvinnor hade minimala vita rockar där man titt som tätt
kunna skönja fjöset.


Han blev grymt irriterad och sa att han befallde mig att ha
långbyxor.
Jag bad honom fara åt helvete.

Frågan till sjukhusledningen som lät mig ha kortbyxor vid
varma sommardagar.

Kampen fanns då- det fortsätter idag.
Det handlar om kampen för maskulin humanism mot
fjollig fascism.
Kommentar:
#1: kenny

kortbyxor.....riktiga män....Alexander Bard?

2007-06-13 @ 18:45:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: