leifsjoqvist

2007-05-14
00:30:45

Doing the omoralisk schlagerfestival
Jag kom hem igår strax före midnatt. Jag slog på TV:n
och såg slutet på Euroschlagern. Några minuter och jag
hade sett några idioter från Ukraina i kläder liknande de i
"trollkarlen från Oz". Fjantiga gapade turkar, armenier och
allt var likadant.
Total polerad och könlös yta.
Tvekönade flabbande äckel överallt.
En reell bild av en kollektiv psykos.


Allt är obegripligt.
Europa( dit räknas numer Marocko, Tunisien och israel)samlar
i varje land ihop musikskit och skickar det mest stinkande till en
kollektiv gödselstack och alla älskar det.
Åter-Huxley hade rätt, folk kommer att älska förtrycket.


Stänger av och önskar mig tillbaka till Stalin och det gamla hederliga
förtrycket i Östeuropa. Då var kulturen oppositionell och man hade en
vision av ett bättre samhälle. Man agerade genom metaforer.

Idag är förtrycket dolt och alla springer omkring som fysiska och psykiska
horor och skriker: Frihet,frihet,freihet.......macht frei....arbeit....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: