leifsjoqvist

2007-11-25
23:57:25

Museum
Jag var i  Wrexham,Wales, i fredags.
Vi var där i ett större sällskap på utbildningsresa
med fotbollförbundet.
Efter att vi besökt och pratat med Wrexham och
deras ledare stannade vi till i staden för ungefär
en timma.

Jag passade då på att besöka Wrexhams museum.
Det var närmast en hembygsgård( eller slott) som
berättade i stort och smått om detta lilla samhälle.


Jag stannade också till och åt en kebab. Det var det
vidrigaste jag upplevt. Det luktade friterad avföring om
stället och maten smakade likadant. Jag spydde i en
papperskorg alldeles utanför.

När jag kom tillbaka till bussen så berättade alla att de
hade tankat på pubar eller handlat. När jag berättade att
jag varit på museum blev det tyst.....innan det stora gap-
skrattet satte in.

Resten av helgen har det låtit:
Vad skall vi göra gubbar, hmmmmmmmmmmmmmm,
jo jag vet..........VI KAN GÅ PÅ MUSEUUUUUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahaahhahahahahah..................................................

För övrigt var Wreham en håla med jävligt mycket folk
som satt på pubar mitt på dagen.
Alkisar och white trash var det inget underskott på.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: