leifsjoqvist

2007-11-19
20:00:14

Sexuella äventyr
Någonting har hänt.
Jag närmar mig femtio och
jag börjar förstå åt vart det lutar.

Det finns en konstant hos nästan
alla män och det  är att det knullas för lite.

När kuken börjar stå vid 12-13 och man ägnar
all ledig tid åt att runka spelar det inte någon
roll om man får knulla varje dag , det  är ändå för
lite.
När man blir lite äldre och skaffar fru kilar man
ändå in på dass och runkar lite.
Sedan kommer barnen och då ökar frekvensen
av toalettbesök.


Sedan blir barnen större och man skiljer sig och
då uppstår nya problem.
Dels står inte kuken lite ofta men framför allt har
hjärnan fördunklats av för mycket djupsperma.

Det yttrar sig så att man får hugg på krogen men
inte kopplar ihop det med sex( är du under 40 är
detta naturligtvis ren grekiska). Du går hem och
medans du städar toaletten kommer du på att du är
kåt. 12-18 timmar för sent.

Eller så får du hugg och hon följer med dig hem.
Imponerat ser hon alla dina böcker och fattar att
hon gått hem till en kille med både kuk och hjärna.
Du går på dass och när du kommer ut står och på-
klädd och på väg att gå. Röd i ansiktet säger hon
att hon glömt av att hon hade tvätttid(0300 lördag
morgon!).
Jag frågar efter numret och hon svarar:
-Pröva 118118 och fråga efter Krösamaja!
Jag fattar ingenting. Jag går till bokhyllan och kollar
om hon hittat någon subversiv litteratur.
Då ser jag tuben med Tenutex!
(för den oinvigde används Tenutex mot Skabb och Flatlöss)

Det är vid denna tidpunkt i livet som man förstår att det man
man har att hoppas på är att hitta en tillräckligt senil kärring
på hemmet så att fläppet några sista gånger får daska en
torrfitta.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: