leifsjoqvist

2007-09-04
00:20:37

Yttrandefrihet eller inte yttrandefrihet
Vad gör alla de som protesterar mot Nerikes
Allehanda i  landet Sverige?
Var kommer de ifrån?

Gissar att de flesta är flyktingar från länder med
islamisk repression.
Känns märkligt.

Hur kan man annat än att stödja Vilk och Nerikes
Allehanda?
Oavsett Vilks baktankar eller tidningens tunga i det
amerikanska rövhålet så kan man ju aldrig försvara
censur.
Mina fienders fiende är verkligen inte per automatik
mina vänner. Muslimer är precis lika obehagliga som
alla andra religiösa. De privat religiösa kan jag umgås
med och resonera, de politisk religiösa  är mina fiender,
oavsett religion.

Minaretfascisterna har full yttrandefrihet. Man kan höra och
läsa om dem på nätet. De flesta så pinsamt korkade och
oskolade att de platsar i Tulsa,USA.
Låt dem tala.
Men shariaanhängare är som nazister. De vill använda demo-
kratin för att skapa diktatur och förtryck.

Religion är diktatur. Religion är förtryck.
Varje öppet hånande av religion är en radikal handling.
Religion pratar om kärlek och stora värden.
Det är samma kärlek som en våldtäktsman ger
en kvinna: ett ensidigt tömmande.

Jag skulle vilja använda ett argument som livligt användes
under efterkrigstiden. Då sa man ( och med rätt):om det nu
är så jävla bra med kommunism varför emigrerar du inte till
Sovjet?

Idag skulle jag vilja säga till alla shariadyrkare: Stick för fan
till Saudiarabien eller Sudan!

Vi är ganska duktiga på att peka ut fascistisk kristendom.
Vi ser inget gulligt med den amerikanska kristna högern.
Förstå att islam i makt inte heller är annat än förkrympning
av mänskliga värden och skapar förtryck.

Enda sättet att möta imperialism och alla typer av förtryck är
fullständig yttrandefrihet. Varje inskränkning ger de negativa
friheterna en fördel. När vågskålen slår över till de negativa
friheternas håll är nattväktarstaten här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: